Мета партнера

Розробити гнучку систему, яка об'єднає різні функції для спрощення управління бізнесом. Насамперед система повинна контролювати послуги на місцях, дії персоналу, бази даних клієнтів та пропозицій, оборот обладнання та постійні надходження.

SDH рішення

Ми розробили систему, яка може бути застосована до різноманітних спеціалізованих підприємств, що надають послуги на місцях. Це забезпечує багатогранний підхід до нагляду за наданими послугами.

Існує кілька основних інтерфейсів, що відрізняються для кожного типу користувачів. 1) Менеджери отримують повний контроль за моніторингом корпоративних процесів у веб-додатку. 2) Технічні працівники мають мобільний додаток для відстеження результатів роботи та інших деталей. 3) Клієнти отримують доступ до інформаційної панелі управління пропозиціями та рахунками-фактурами.

Технології:

Web: Python, Django, Django REST Framework, JS, jQuery, HTML5, Google Maps API, Google Geocoding API , PostgreSQL, MongoDB, Redis, Celery.
Mobile: Java, Android SDK, Firebase.

Особливості та результати

Система управління відносинами з клієнтами (CRM).

Це основний модуль системи, який містить такі особливості: створення та управління лідами, контактами і пропозиціями; створення та відстеження маркетингових списків тощо.

Планування і відправлення.

Функція "Планування" дозволяє відслідковувати ваших технічних працівників, що максимально збільшує їхній реальний робочий час. Диспетчеризація дозволяє призначати робочі замовлення на наявні ресурси та відзначати завдання в календарі.

Управління складом.

Веб-платформа, інтегрована з робочими процесами мобільних додатків, забезпечує синхронізацію всіх процесів: від покупки матеріалів, комплектації і зберігання до відстеження установки та обслуговування.

Бухгалтерський облік.

Модуль виконує такі ключові завдання бухгалтерського обліку, як ведення головної книги, обробка заробітної плати, формування повторюваних рахунків і облік надходжень, автоматизований збір даних, виставлення рахунків AIA і багато іншого.

Звіти та інформаційні панелі.

Візуальні інформаційні панелі робочого процесу для моніторингу ключових показників, що легко налаштовуються. Система містить вбудовані звіти для потреб підприємств сфери послуг на місцях.

переваги

рішення "все-в-одному"
загальна аналітика діяльності

ПОТРІБНА ОЦІНКА ПРОЕКТУ?

Напишіть нам, і ми надамо вам кваліфіковану консультацію.

Видалити

* Натиснувши кнопку "Надіслати" під заповненою формою "Зв'яжіться з нами", ваші особисті дані будуть оброблятися відповідно до Software Development Hub Політика конфіденційності для подальшого зв’язку з вами стосовно вашого запиту.